Babysloefkes?

Hoera! Ik heb er een neefke bij! Spontaan ga ik dan zingen van "mijn neefke is geboren hallelujah hallo, mijn neefke is geboren is een bakske vol met stro" en diep van binnen schreeuw ik ondertussen naar hulp om mij tegen te houden vooraleer ik langzamerhand verander in ne marginaal.
Urbanus kan mij niet bekoren maar dat liedje blijft maar steken. Help?

Nu ein-de-lijk het neefke is geboren, kan ik ein-de-lijk hem de babysloefkes geven. Gaëtane's creatief maakte ze en naaide er een schone knoop aan vast. 

Gaëtan's creatief

Maar zie, hoe schattig! 

Voor 6 euro heeft uw boeleke ook zo'n designersloefkes aan zijn voetjes! Maar als haakfanaten kunnen jullie dit op het zicht natuurlijk ook zelf namaken, niewaar?





1 opmerking:

Elisse zei

Ik wou dat ik kon haken :( Die zijn zooo schattig! En proficiat he met de nieuwe spruit!

Een reactie posten