Muziek?

Dankzij het moeten aanhoren van Hindoestaans gejammer (hier en daar gelukkig ook wat reggaemuziek) de volle vier maanden, loop ik nu verschrikkelijk achter wat betreft de kennis van goei liekes.

Ik zing nog steeds "i'm a  lonely booooooooy i'm a lonely boooy oooh ooh oh" als men vraagt naar mijn favoriete nummer. En dan kijken ze me aan alsof ik heb stilgestaan in de tijd, vier maanden op mars heb gewoond of gewoon ingevroren ben in de sneeuw van december en nu langzaamaan aan het ontdooien ben.

Van welke nummers dien ik op de hoogte te zijn om weer als normaal mens beschouwd te kunnen worden?

U helpt hier niet alleen mij maar ook mijn nichtjes. Onder het mom 'pinky and the brains' worden we elk jaar eervol voorlaatste in de gevreesde - plaatselijke - muziekquiz. U wilt toch ook niet dat ik de schande van de familie wordt genoemd? 

2 opmerkingen:

Evey | Style Spy zei

Haha, ik zou zeggen, doe de radio aan en ga de hele dag inburgeren. Ik had er overigens geen last van toen ik terug kwam uit Azie. Daar houden ze -clearly- van Amerikaanse/Europese muziek. Kein problem fur mich!

Bedankt voor je leuke comment op de blog, ik heb er nog op gereageerd :-)

Enne keep up the blogwork! P.s. bedankt voor de Ellise tip, kwam een leuke key tag tegen viavia

Anoniem zei

Leuk dat je wat achter hebt gelaten op mijn blog. Zie dat je hier pas net begonnen hebt, maar ziet er al leuk uit! Heel herkenbaar wat hier boven staat: na mijn High School jaar in de USA kende ik geen Nederlandse hits meer en toen ik voor het eerst weer uitging en iedereen met "watskeburt" mee stond te bleren stond ik wel even raar te kijken ;)

Een reactie posten